Vestigingsmanager bij SkippyPePijN in Pijnacker/Nootdorp (32-28 uur verdeeld over 4 dagen)

 

Een veilig en geborgen gevoel creëren voor de kinderen die bij ons zijn, waardoor zij kunnen ontwikkelen en de wereld kunnen gaan ontdekken. Dat is waar SkippyPePijN voor staat. Ruim 260 medewerkers zorgen elke dag weer dat ieder kind graag bij ons wil komen. Wij zijn al jarenlang een sterke en betrouwbare lokale partner in kinderopvang/kindontwikkeling en zijn er trots op dat wij voor generatie op generatie de kinderopvang verzorgen.

Om steeds de beste opvang en pedagogische begeleiding te kunnen bieden, werken wij bij SkippyPePijN met elkaar ook aan onze eigen groei. Aan groei van onze organisatie en groei van onze medewerkers. 

SkippyPePijN verzorgt kinderopvang, buitenschoolse opvang, tussenschoolse opvang en peuteropvang op diverse locaties in Pijnacker, Nootdorp en Delfgauw.

 

Wij zijn per direct op zoek naar een:

 

Vestigingsmanager

 

(32-28 uur verdeeld over 4 dagen)

 

Wat kom je ons brengen?

Je werkt samen in een team van meerdere vestigingsmanagers en rapporteert aan de Directeur/Bestuurder. Jouw doel in deze functie is het realiseren van de strategische doelstellingen in alle werkprocessen (kwaliteit, pedagogiek, personeel, facilitair, financieel en commercieel) binnen jouw vestiging(en). Daarvoor stel je een jaarplan op en voert dit uit en implementeert, borg en evalueer je het beleid dat binnen SkippyPePijN wordt vastgesteld. Je denkt ook mee in hoe ontwikkelingen die op onze organisatie afkomen vormgegeven kunnen worden, bijvoorbeeld in projectgroepen. Met jouw enthousiasmerende uitstraling geef je op energieke en inspirerende manier leiding aan de medewerkers op jouw locatie(s) en begeleid je teamontwikkeling. Daarbij geef je ruimte aan talenten, ontwikkelkansen en initiatieven en stuur je aan op eigenaarschap.

Je werkt samen met basisonderwijs (ook in IKC ontwikkeling) en met andere samenwerkingspartners rondom het jonge kind. Je begeleidt de GGD audits, onderhoudt de relatie met de oudercommissies en met ouders. Je houdt van dynamiek en legt jouw bruisende ideeën voor vernieuwing, groei en ontwikkeling in brede zin voor.

 

Wat vragen we van jou?

  • HBO werk- en denkniveau, een afgeronde relevante opleiding op bij voorkeur HBO-niveau.
  • Sterke managementvaardigheden voor het stimuleren van medewerkers, geven van verantwoordelijkheid en begeleiden van ontwikkel- en veranderprocessen. 
  • Ervaring met het hiërarchisch aansturen van minimaal 20 medewerkers. 
  • Ervaring als manager in de kinderopvangbranche is een pre. Anders herkennen wij in jouw motivatie graag jouw ambitie voor en affiniteit met het werken in het maatschappelijk domein.
  • Kennis van de actuele kwaliteitseisen kinderopvang is een pre. 
  • Ondernemerschap en bedrijfskundige vaardigheden.
  • Ervaring met ontwikkelingsgericht werken (kinderen en medewerkers).
  • Warme zakelijkheid.
  • Energie en een proactieve, flexibele instelling. 
  • Sociale- en communicatieve vaardigheden.
  • Verbindend.
  • Humor, passie en plezier.  
  • Plan- en organisatievermogen.

 

Wat bieden wij jou?

De kinderopvangbranche en SkippyPePijN zijn steeds in beweging. Als manager bij SkippyPePijN geven wij ruimte voor jouw ideeën en jouw eigen ontwikkeling. De salariëring is volgens de CAO Kinderopvang. De intentie is om na een tijdelijke periode een vaste overeenkomst met elkaar aan te gaan. 

 

Solliciteren

Jouw sollicitatie (motivatiebrief en CV) kun je z.s.m. sturen naar Van Hek & Lelieveld HR Kinderopvang, ter attentie van Margit de Lange via het e-mail adres: sollicitatie@vanheklelieveld.nl en met de omschrijving: SKVM02.

We streven er naar om de procedure voor 31 december 2018 af te ronden. De gesprekken bij de organisatie staan gepland op 19 december en 20 december.  

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Margit via het e-mailadres: delange@vanheklelieveld.nl. Zij zal op een passend moment contact opnemen.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Meer informatie

https://www.skippypepijn.nl

<< terug